sunnuntai 29. elokuuta 2010

Time Out

Ensimmäisen kerran porjekti menee rehellisesti takapakkia, tuli koitettua lyödä lyöntituurnalla niitä loppuja ruuvin jämiä = nyt siellä on sen reiän tilalla sen tuurnan jämät...
Fakta on nyt se, että vaikka auto saataisiinkin kuntoon ennen TUA Sprinttiä niin sillä ei ehdi testaamaan käytännössä mitään. Tosin eipä se ole mitenkään harvinaista mun kilpailuurallani, tasan kerran käynyt testaamassa kilpuria ennen kisaa ihan kisaa vastaavissa olosuhteissa ja sekin oli tuo kahjo GT Corolla kokeilu.
Miten sitten voi ajaa ilman testiä? Ite oon aatellu että mitään haittaa ei ole ainakaan siitä ollut että koko pienen ikäni pelaillu tietokoneella eritasosia ajopelejä... nyttemmin erityisesti RBR (Richard Burns Rally):ää. Siinä on jo aika liki päästy oikeaa ajamista, erityisesti huomaa mitä säätöjä muuttamalla saa auton käytöstä muutettua. Tästä vois olla hyötyä Favoritin takapään iskarisäätöjä miettiessä.
Mutta nyt on vakavasti harkittava myös vaihtoehtoa että Favoritilla ei olla TUA Sprintissä viivalla... Vara ratkasu on sen suhteen kyllä suunitteilla... Koska kotikisaahan ei voi jättää ajamatta.

PS. Jos tuo RBR rupesi kiinnostamaan niin kannattaa kurkata: http://www.virtualmotorsports.org/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti