perjantai 29. huhtikuuta 2011

Kisan jälkeinen aika

Tänään jaksoin ensim- mäisen kerran tehdä jotain auton eteen kisan jälkeen... Tässä on nyt saanut rauhassa pohdiskella ja mietiskellä mitä kisassa tapahtui. Muutamia juttuja sieltä nousi esiin:
1. Vauhti...
2. Vauhti...
3. Miksi noi pakkivalot palaa ittestään...
4. Vauhti...
5. Miksi bensa paukkuu putkessa...
6. Vauhti...
Joitain ratkaisujakin oon miettinyt ongelmiin, vauhtiin selkeä ratkaisu ois jarrupolkimen unohtaminen (mitenhän siinä onnistuisin...), bensa paukkuu putkessa olettavasti sen takia, että pakoputki ei ole kunnolla kiinni pakosarjassa. Ainoa mihin en oikeen varmaa ratkasua keskinyt on tuo pakkivalomysteeri, valot palaa kun auto kaartaa kurvissa, kun mennään suoraan ei ongelmaa ole... Nooh löysensin tänään vähän lisää anturia, josko se olisi vieläkin liian kireellä.
Otin myös tänään irti tuon pyörän jota ei kisapaikalla saatu irti. Eise tosiaan kovin helposti irti lähtenyt, jokin piru noissa ostamieni renkaiden vanteissa on että ne ei tunnu kestävän/sopivan tuohon, täytyy metsästää vähän aluvanteita... Samalla kun otin pyörän irti niin tulin huomanneeksi tuon pikkuongelman, eli tankin täyttöputken suojus näemmä ottaa ehkä vähä renkaaseen kiinni.
Tästä eteen päin ois sitte tarkotus saada auto katsastuskuntoon sekä ralliin valmiiksi, seuraava kisa ehkä heinäkuussa. Katotaan josko tässä vapun aikana jaksaisi tehdä laskelmat valmiiksi että mitä meni aikaa ja rahaa ensimmäiseen kisaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti