torstai 3. toukokuuta 2012

Muutama lommo

Eihän tuo ihan vakion mallinen ollut... Ylempi on siis se öljypohja joka autossa oli paikallansa ja alempi se mikä siellä nyt on. Lommoa on joka puolella, ja yksi melko terävä ja syväkin. Olen melko varma, että se on siellä ollut jo aikaisemmin ja sitä oli jo joku aikaisemmin hieman paikannut. Sisäpuolelta näkyi kyllä selkeesti, että se on siitä kohtaa puhki. Kone näytti alahaalta katsottuna kuin uudelta, kaikki oli kirkkaan metallin värisiä ja sopivasti öljyssä. En tänään käyttänyt konetta sen kummemmin (kunhan talliin ajoin), mutta äkkiseltään vaikuttaisi sille, että uusi öljypohja pitää...
On muuten kumma, että auto rullaa aivan älyttömän hyvin nyt kun irroitin sen kuluneen jarrulevyn... Mahtaisikohan se olla syynä huippuvauhdin alhaisuuteen...? Nooh jarruosatkin on jo paloja lukuun ottamatta, joten niiden kimppuun siirryn seuraavaksi. Roiskeläpätkin tarttis tehä ja pari ovea korjata ja ja ja... Tätä kai se ralliauton omistajan arki on...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti