Siinä sitä sitten ois, 15 minuuttia testi videoa. Tarkotuksena oli sitä vähän pilkkoakkin, mut antaa olla kokonaisena. Noin 16km tuli ajettua testiä nyt, eli tuli varmaan tuplattua kilometrit tuolla autolla samalla. Mitään teknisiä ongelmia ei ilmennyt, kertaalleen ihan itse löin päävirrat pimeäksi ja kerran ohjaus löi kuin seinään, mutta sen aiheuttajasta on jo melkovarmoja arvauksia... Liukastahan tuolla oli, taino toki nämä mun siviilirenkaaseen pinnatut rallirenkaat saattavat sitä myös aiheuttaa. Mut ompahan nyt todistetusti ajettu 100km/h Favoritilla, ainakin 0,4 sekunnin ajan.
Kilvetkin ovat katsastuskonttorilla odottamassa, joten nyt on hyvä tilanne. Pesu ja putsaus, pikku viimeistelyt, muutamat renkaat vanteille ja kulmien säätö niin eiköhän ensi viikolla päästä kilpailemaan. Lähtönumerokin oli näemmä jo arvottu ja joku viisas pisti minut sitten lähtemään luokan viimeisenä... Nooh kai he on sitten aatellu laittaa myös vähintään 2 minuutin lähtövälin takana tulevalle.
sähän lähdet numerolla 99. Numero 103 Laine on trophy-luokan viimeinen lähtijä.
VastaaPoistaVirallisesti ne ovat 2 eri luokkaa tuolla, meinaan V1600 ja Trophyt. Ja kun ovat sitten laittaneet nopeimman mahdollisen V1600 lähtemään perään... Mulla kun on vain V1300.
VastaaPoistaHienoa nähdä että vehkeet pelaa. Tsemppiä kisaan! Tärkeintä on että ollaan mukana ja miehet viihtyy; samalla periaatteella mekin harrastetaan!
VastaaPoistaTällaista asiaan vihkiytymistä lajiin ilman suuria pääomia mutta sitäkin suuremmalla sydämellä haluaisin nähdä enemmänkin.
terv. Seniori ;)
Luokkien sisäinen järjestys on ko. kisoissa nopeusluokitus, eli siksi näin. Ajat sen verran kovemmin niin ensi kerran et ole viimeinen lähtijä...
VastaaPoistaEipä se kyllä minkään valtakunnan nopeusluokituskaan ole, harvemmin Samara on nopeampi mitä KitCar Polo... Alkupäähän menee sarjatilanteen mukaisesti, mutta muut on kyllä täysin arvalla näemmä heitelty.
VastaaPoista