Tämä oli pikainen diagnoosi kun tuohon tilaan saatta- miiseen meni kolme tuntia. Osittain syynä on edellisten omistajien päätökset, osittain skodan ingenjöörit. Nimittäin se joka tuohon autoon on vaihtanut taakse teräspunosletkut ei varmaankaan ole tullut ajatelleeksi että ne takajarrusylinteritkin tarttis joskus mahdollisesti saada irti... On meinaan vedetty sitten yhtenäisellä letkulla alusta sylinteerin asti. Ja kun loogisesti ajattelin avata vain ruuvista sen irti niin eihän se onnistu kun letku pyörii mukana... Joten, nuijalla sylinteri läpi tuosta taustalevystä ja sitten sylinteriä pyörittämällä se siitä pois. Kätevää eikö? Jousien ja palojen kanssa temppuileminen on sitten ihan oma lukunsa... Täytyy vaan toivoa että kasaaminen onnistuisi vähän nopeammin + toisen puolen laittaminen. Vikakin tuosta jarrusta löytyi kyllä äkkiä, eli sylinterin toinen mäntä ei liiku ollenkaan.
Sen verta taidan kuitenkin itseeni luottaa, että alkuviikosta tilaisin loppukuulle katsastuksen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti