1,5 vuotta, yli 10 000 euroa, yli 350 työtuntia. Aivan järjetöntä.
Ensimmäiseen ralliin mennessä figuurit olivat 8714,84€ & 340 työtuntia, josta autoon kohdistuneiden osuus on n. 5500€. Ei tämä touhu kyllä missään määrin halpaa ole, tuommoiset summat on tälläisen opiskelijan vuosiansioita. Ja kyllä, olisin päässyt huomattavasti halvemmalla ostamalla valmiin kilpurin.
Toisaalta on mukava huomata että ensimmäisen ja kolmannen rallin välissä kuluja ei juuri ole kertynyt, niistäkin suurimman osan ryöstää Skodan vuosittainen vakuutus + verot. Niistäkin toki tulee jossain vaiheessa sitten takaisin päin, kun auto laitetaan "seisontaan" hetkellisesti. Myös Pohjanmaan reissu oli suhteessa huomattavan kallis, kun mökkimajoituksella pe-su. Mutta kun itse kilpuri vaati... no bensaa oli hyvä laittaa kisojen välissä, ei se sitäkään yli 20 litraa missään välissä ollut syönyt.
Kilpuri on nyt siinä pisteessä, että tarvitsisi alkaa purkamaan sitä, keula tehtävä valmiiksi. Sen lisäksi mukavat äänet tuonut n. 4" takapönttö tullaan vaihtamaan, hieman sirompaan versioon. Toisaalta pitäisi purkaa myös sitä yhtä siviiliautoa nyt loppuun jotta saisi sen hävitettyä ennen talvea (jos semmoinen talvi yleensä ottaen on tulossa...). Pimeys vaan syö vähän tuota työintoa ja tehoa...
Tässä kohtaa olisi varmaan viisainta lopettaa kulujen laskeminen vai mahtaisiko se toimia myös omalta osaltaan rajottimena... Ettei karkais tää touhu täysin käsistä... Tosin eikös tämän pitäisi olla ihan halpaa tästä eteenpäin?
Ei montaakaan sponsoritarraa näy Skodassassi, oiskohan siinä ratkaisu kulujen helpottamiseen?
VastaaPoistaVarmasti olisi, mutta harvemmin saa sponsoria siihen että rakentaa autoa...
VastaaPoistaToivottavasti tulevaisuudessa ilmestyy tarroja auton kylkeen enempi.